برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5

  • کابل افشان سایز 2x2.5 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 2.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,683,150 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5 از سری کابل های قابل استفاده در وسایل الکتریکی و فضاهای ساختمانی می باشد و در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده است. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا کلیه نیازهای این صنعت را تامین کرده و همراه با کیفیت بالایی عرضه می شود. این کابل دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. این کابل دارای قابلیت استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5 دارای هادی مسی کلاس 5 است که باعث شده تا مقدار خمش کابل زیاد و میزان مقاومت آن کم شود و به همین دلیل از این کابل ها در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. جنس بدنه سیم و کابل از PVC بوده که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند و یک پلیمر پلاستیکی است. کابل هایی که دارای هادی مسی کلاس 2 می باشند، دارای مقاومت بالا و مقدار خمش کم بوده و به آنها کابل مفتولی یا خشک گفته می شود و برای فضاهایی مناسب است که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد و این کابل بر خلاف کابل مفتولی بوده و دارای میزان انعطاف پذیری زیاد و مقاومت کم است که برای محیط هایی که به خمش بالایی نیاز دارد، استفاده می شود. این کابل دارای دو رشته سیم به اندازه 2.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام را از سایت لایت هوم انتخاب نمایید. این کابل مناسب استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x2.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,683,150 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری