برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5

تماس بگیرید
  • کابل کولری 4x1.5 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • استاندارد ملی
1,833,090 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5 دارای کیفیت بالایی بوده که برای استفاده در محیط های آبی طراحی شده و از نفوذ آب به داخل خود جلوگیری کرده و همچنین در مقابل عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از مدل و اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. بطور کلی الکتریسته یا همان انرژی برق، جزو جدا نشدنی از هر قطعه الکتریکی می باشد که برای عملکردی صحیح نیاز به داشتن کابلی جهت انتقال این برق می باشد و این قاعده برای کولرهای آبی و گازی وجود دارد. کابل های کولری به گونه ای طراحی شده که در داخل آن نیز غلافی محکم قرار داشته که از کابل در برابر ضربات فیزیکی، نفوذ آب و آسیب هایی از این قبیل محافظت می کند.

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5

ویژگی های کابل کولری اشترانکوه

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5 دارای روکشی از جنس PVC است که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین در برابر عوامل محیطی از بدنه محافظت می کند. سیم و کابل دارای تنوع زیادی از اندازه و مدل می باشد که این کابل نیز دارای 4 رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. این کابل بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که بطور کلی کابل ها بصورت متری نیز توزیع می شود. این کابل ها به گونه ای طراحی شده تا از نفوذ آب به داخل کابل و خطر برق گرفتگی جلوگیری شده و مناسب استفاده در محیط های آبی مانند کولرها می باشد. هادی بکار رفته شده از آن از نوع مسی بوده که میزان مقاومت زیاد و مقدار خمش کمی دارد. این کابل ها به گونه ای می باشد که از نفوذ آب به داخل کابل جلوگیری کرده و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده است. این کابل ها دارای مقاومت زیادی بوده که در زیر گچ و یا در فضاهای بیرونی قابل استفاده بوده و دچار خوردگی یا پوسیدگی نمی شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,833,090 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری