برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10

  • کابل مفتولی 4x10 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
118,923 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10 دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته که از آن می توانید در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید. سیم و کابل اشترانکوه در اندازه های متنوع مختلفی عرضه می شود که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود، هر کدام را انتخاب و خریداری نمایید. کابل ها بطور کلی در دو مدل حلقه های 100 متری و متری عرضه شده که هردوی این مدل ها در این سایت موجود می باشد. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که میزان مقاومت زیاد و مقدار خمش کمی داشته و برای استفاده در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی است، بکار برده می شود.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10 دارای هادی مسی کلاس 2 می باشد که این هادی ها میزان خمش کم و مقاومت بالایی داشته و برای استفاده در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده نمی شود. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته که در این کابل ها از جنس PVC می باشد و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. این کابل دارای 4 رشته سیم به اندازه 10 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. کابل های افشان برخلاف کابل مفتولی می باشد و دارای میزان مقاومت کم و انعطاف پذیری زیادی بوده که برای محیط هایی که نیاز به خمش بالا دارد، بکار برده می شود. این کابل ها برای استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد. محصولات اشترانکوه در تنوع زیادی عرضه شده و همه این مدل ها دارای استاندارد ملی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 118,923 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری