برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5

تماس بگیرید
  • کابل کولری 5x1.5 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • استاندارد ملی
2,282,910 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5 دارای قابلیت استفاده در محیط های آبی را داشته و از نفوذ آب به داخل کابل جلوگیری می کند. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در کشور می باشد که در اندازه های متنوعی عرضه شده، همچنین دارای تنوع بالایی از مدل می باشد که همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل در مقابل ضربات فیزیکی، نفوذ آب و آسیب هایی از این قبیل محافظت کرده و این به دلیل داشتن غلافی در داخل کابل می باشد. الکتریسته یا انرژی برق جزوی جدا نشدنی از هر قطعه الکتریکی است که برای عملکردی صحیح نیاز به داشتن کابلی جهت انتقال برق است و این موضوع برای کولرهای آبی و گازی نیز وجود دارد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5

ویژگی های کابل کولری اشترانکوه

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5 به گونه ای طراحی شده که از نفوذ آب به داخل کابل و خطر برق گرفتگی جلوگیری کرده و مناسب استفاده در محیط های آبی مانند کولرها می باشد و در اندازه های متنوعی عرضه شده است. جنس بدنه سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده، چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند که این کابل دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه آنها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل در حلقه های 100 متری عرضه شده که بطور کلی کابل ها بصورت متری و حلقه ای تولید می شوند. این کابل ها مقاومت زیادی داشته و قابلیت استفاده در زیر گچ یا فضاهای بیرونی را دارد و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود. هادی بکار رفته شده در کابل از نوع مسی بوده که مقاومت زیاد و مقدار خمش کمی دارد. این کابل قابل استفاده در محیط های مختلف را داشته و از آن در زیر گچ و یا فضاهای بیرونی استفاده می شود و دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و کیفیت بالایی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 2,282,910 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری