برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1

تماس بگیرید
  • کابل کولری 5x1 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1
  • هادی مسی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • استاندارد ملی
1,596,420 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1 از سری کابل های با کیفیت می باشد که از نفوذ آب به داخل کابل جلوگیری شده و برای استفاده در محیط های آبی مناسب است. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در بازار داخلی بوده که در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. کابل های کولری به گونه ای است که در داخل آن غلافی محکم قرار داشته و از کابل در مقابل ضربات فیزیکی، نفوذ آب و آسیب هایی از این قبیل محافظت می کند. الکتریسته یا همان انرژی برق، جزو جدا نشدنی هر قطعه الکتریکی می باشد که برای عملکردی صحیح نیاز به داشتن کابلی جهت انتقال برق است و این موضوع برای کولرهای آبی و گازی نیز وجود دارد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1

ویژگی های کابل کولری اشترانکوه

کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1 دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و از آن در زیر گچ و یا فضاهای بیرونی استفاده می شود و دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل بصورت متری و حلقه ای توزیع شده که این مدل در حلقه های 100 متری عرضه می شود. جنس بدنه کابل از PVC بوده که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین در برابر عوامل محیطی از بدنه محافظت می کند. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. مقاومت این کابل ها زیاد بوده و از آن زیر گچ و یا در فضاهای بیرونی قابل استفاده شده و دچار خوردگی یا پوسیدگی نمی شود. هادی آن از نوع مسی می باشد که مقاومت زیادی داشته و مقدار خمش کمی دارد. این کابل ها به گونه ای طراحی شده تا از نفوذ آب به داخل کابل ها و خطر برق گرفتگی جلوگیری شده و مناسب استفاده در محیط های آبی مانند کولرها می باشد و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1 و یا اطلاع از قیمت کابل کولری اشترانکوه سایز 5x1 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 1,596,420 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری