برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه

تماس بگیرید
  • کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه
  • روکش PVC
  • هادی مسی 
  • 10 زوج 
  • استاندارد ملی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه

کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و از سری کابل های قابل استفاده در محیط های داخلی می باشد. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در کشور است که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. کابل مخابراتی به دو نوع مسی و نوری تقسیم شده که این کابل ها از دسته مسی می باشد. این کابل ها در گذر زمان پیشرفت های زیادی داشته و امروزه طیف وسیعی از کابل های مخابراتی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های استفاده در محیط های مختلف می باشد.

کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه
ویژگی های کابل آنتن اشترانکوه

کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه دارای بدنه ای مقاوم بوده که به گونه ای می باشد که در اثر عوامل محیطی مانند سرما و گرما، نور خورشید و بارندگی دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل دارای تنوع زیادی می باشد که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. این کابل دارای 10 زوج رشته می باشد و تعداد زوج رشته ها، نسبت مستقیمی با تعداد طبقات ساختمان دارد و دارای رنگ بندی مشخص و متفاوتی است. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خمش خوبی داشته و دارای کیفیت بالایی برای انتقال سیگنال های مخابراتی می باشد. کابل های مخابراتی به دو صورت زمینی و هوایی بوده که کابل های زمینی برای استفاده در محیط های بیرونی می باشد و به رنگ بدنه مشکی است و کابل های هوایی قابل استفاده در محیط های داخلی ساختمان است و به رنگ بدنه طوسی می باشد. جنس بدنه کابل از PVC می باشد که از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. محصولات اشترانکوه در تنوع بالایی از اندازه و مدل بوده و کیفیت بالایی داشته که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 10 زوجی مخابراتی اشترانکوه با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مخابراتی
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری