برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی 5x16 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
232,456 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16 دارای کیفیت بالایی بوده و بصورت متری عرضه می شود که در حلقه های 100 متری نیز توزیع شده و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل اشترانکوه یکی از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. هادی مسی در ساختار کابل باعث شده تا میزان خمش کابل کم و مقاومت آن بالا رود و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده می شود.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16 دارای قابلیت استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی را داشته و می تواند اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را انجام دهد. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد و شما بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید و این کابل نیز از 5 رشته سیم به اندازه 16 میلی متر تشکیل شده است. جنس بدنه کابل از PVC بوده که مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شده، همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند و یک پلیمر پلاستیکی است. هادی بکار رفته شده در ساختار آن از مس کلاس 2 می باشد که این هادی ها میزان خمش کم و مقاومت بالایی داشته و در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده می شود. کابل های افشان بر خلاف این کابل ها دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این نوع هادی ها میزان مقاومت کم و خمش بالایی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، استفاده می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 232,456 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری