برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آنتن اشترانکوه

تماس بگیرید
  • کابل آنتن اشترانکوه
  • روکش PVC
  • هادی مسی 
  • استاندارد ملی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آنتن اشترانکوه

کابل آنتن اشترانکوه دارای قابلیت استفاده برای ارسال سیگنال های تلویزیونی و ماهواره ای می باشد. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع زیادی از اندازه و مدل است که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید. به کابل آنتن، کابل کواکسیال نیز گفته می شود که کابل چند رشته ای می باشد. کابل های کواکسیال یا هم محور به دو دسته نازک و ضخیم تقسیم بندی می شود. بطور کلی توصیه می شود که کابل های آنتن طولی بیشتر از 15 متر نداشته باشد، چرا که هر چه میزان طول سیم بیشتر باشد، افت سیگنال بیشتری را نیز به همراه دارد.

کابل آنتن اشترانکوه

ویژگی های کابل آنتن اشترانکوه

کابل آنتن اشترانکوه دارای هادی های مسی می باشد که در یک لایه نازک آلومینیومی قرار گرفته و این لایه باعث جلوگیری از ایجاد نویز و اختلال بر روی کابل می شود. سیم و کابل دارای تنوع زیادی از مدل و اندازه می باشد که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بر حسب نیاز خود، هر کدام از آنها را خریداری کنید. جنس بدنه کابل از PVC می باشد که میزان مقاومت زیادی در مقابل خوردگی و پوسیدگی داشته و از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند. این کابل بصورت متری عرضه شده و بطور کلی کابل ها در دو مدل متری و حلقه ای توزیع می شود. بدنه کابل به گونه ای بوده که در مقابل عوامل محیطی مانند سرما و گرما، نور خورشید و رطوبت دچار آسیب و خوردگی نشده و کیفیت بالایی را به همراه دارد. از این کابل ها به منظور انتقال سیگنال های ماهواره ای و تلویزیونی استفاده شده و دارای کیفیت بالایی بوده که در اثر وجود نویز در محیط، سبب ایجاد اختلال در عملکرد نمی شود. محصولات اشترانکوه در تنوع بالایی عرضه شده و همه آنها دارای استاندارد ملی و طول عمر زیادی می باشد که سبب خرید مطمئن و با کیفیتی می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آنتن اشترانکوه و یا اطلاع از قیمت کابل آنتن اشترانکوه با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل آنتن
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری