برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10

  • کابل مفتولی 3x10 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
92,022 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10 دارای کیفیت بالایی بوده و بصورت متری عرضه می شود که کابل ها به شکل حلقه های 100 متری نیز توزیع شده و هر دوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع بالایی از اندازه و مدل است که همه آنها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید هر کدام از آنها را بسته به نیاز خود انتخاب نمایید. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود و کیفیت بالایی دارد. هادی بکار رفته شده در آن از نوع مسی بوده که مقدار مقاومت زیادی داشته و میزان خمش آن کم می باشد و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، مناسب نمی باشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10 همانطور که از نام آن مشخص است دارای سه رشته سیم به اندازه هر کدام 10 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. جنس بدنه سیم و کابل دارای اهمیت زیادی بوده چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند و از جنس یک پلیمر پلاستیکی بوده که PVC نام دارد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای استفاده در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. این کابل دارای سه رشته سیم به اندازه هر کدام 10 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 3x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 92,022 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری