برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10

  • کابل مفتولی 2x10 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
65,121 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10 از سری کابل های مناسب برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. سیم و کابل اشترانکوه یکی از مطرح ترین برندهای در کشور است که با تنوع بالای محصولات خود توانسته تا دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و خریدی مطمئن را رقم زند. این کابل دارای هادی مسی است که میزان مقاومت زیادی داشته و مقدار خمش کمی دارد که برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است. این کابل بصورت متری عرضه شده که در حلقه های 100 متری نیز موجود بوده که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10 دارای بدنه ای محکم و از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی است و باعث شده تا کابل دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. سیم و کابل قابلیت استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی را داشته و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. هادی بکار رفته شده در آن از هادی مسی کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد ندارد، مناسب است. در مقابل آن کابل های مسی کلاس 5 قرار داشته که مقدار خمش این کابل ها زیاد و میزان مقاومت آن، کم می باشد. این کابل دارای 2 رشته سیم بوده که اندازه هر کدام از سیم ها 6 میلی متر است و در تنوع بالایی از اندازه عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده می شود و در اندازه های متنوعی عرضه شده است. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و همراه با استاندارد می باشد که خرید مطمئنی را رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 65,121 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری