برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه

تماس بگیرید
  • کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه
  • روکش PVC
  • هادی مسی 
  • 2 زوج 
  • استاندارد ملی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه

کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه از اجزای مهم برای برقراری ارتباط بوده که با گذشت زمان ساختار آن نیز پیشرفت های زیادی کرده است و امروزه با طیف وسیعی از کابل های مخابراتی روبرو هستیم. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود و نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. کابل های مخابراتی در گروه کابل های ارتباطی می باشد و وظیفه انتقال اطلاعات را بر عهده دارد. این کابل ها از نظر کلی به دو دسته کابل مسی و نوری تقسیم شده که این مدل از نوع مسی می باشد.

کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه

ویژگی های کابل آنتن اشترانکوه

کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و زوج های مخابراتی می باشد که بر حسب نیاز خود می توانید هر کدام از این زوج ها را انتخاب نمایید که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل دارای بدنه ای از جنس PVC است که میزان مقاومت بالایی داشته و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می باشد. هادی بکار رفته شده در این کابل ها از نوع مسی بوده و بطور کلی کابل های مخابراتی دارای زوج رشته های مختلفی می باشد که با رنگ بندی مشخصی از یکدیگر مشخص شده است. این کابل ها بصورت زمینی و هوایی بوده که کابل های زمینی برای استفاده در محیط های بیرونی بوده و دارای رنگ بدنه مشکی می باشد و کابل های هوایی قابل استفاده در محیط های داخلی ساختمان بوده و دارای رنگ بدنه طوسی است. این کابل های به گونه ای طراحی شده که در اثر عوامل محیطی مانند سرما و گرما، نور خورشید و بارندگی دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و کیفیت بالایی دارد. همچنین از میزان خمش مناسبی برخوردار بوده و معمولا تعداد زوج ها با تعداد طبقات ساختمان نسبت مستقیم دارد و هر چه تعداد طبقات بیشتر بوده، باید از کابل های با تعداد زوج بالاتر استفاده شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 2 زوجی مخابراتی اشترانکوه با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مخابراتی
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری