برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی 2x6 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
37,426 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 374 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید.
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6 برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و یکی از برندهای مطرح در زمینه سیم و کابل در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر، باز گذارد. این کابل بصورت متری بوده و بطور کلی کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل دارای هادی مسی می باشد که این نوع هادی ها میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد ندارد، مناسب است.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6 دارای قابلیت استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی را داشته و قابل اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که این مدل نیز دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 6 میلی متر است که در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده و همگی در این سایت قابل دسترس و خریداری می باشد. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری شده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده شده و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم می باشد. نوع هادی بکار رفته شده در کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده که در این مدل ها از جنس مس کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد ندارد، مناسب است و کابل در محیط هایی که تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، به خوبی قابل استفاده است. کابل های افشان برخلاف این کابل ها دارای هادی مس کلاس 5 بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
متری 37,426 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری