برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6

  • کابل مفتولی 5x6 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
87,318 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6 دارای بدنه ای مقاوم بوده که به دلیل بکار رفته هادی های مسی کلاس 2 در ساختار آن، میزان مقاومت زیاد و خمش کمی دارد. سیم و کابل اشترانکوه در اندازه های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید. این کابل بصورت متری تولید شده و کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود که هردوی این مدل ها موجود می باشد. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 5 رشته سیم به اندازه 6 میلی متر می باشد که در اندازه های دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. جنس بدنه سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند که در این کابل از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است. هادی بکار رفته شده آن از مس کلاس 2 می باشد که که میزان خمش کمی داشته و مقدار مقاومت بالایی دارد و از این کابل در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، به خوبی استفاده می شود. در مقابل آن کابل های افشان قرار داشته که مقدار انعطاف پذیری بالا و میزان خمش کمی دارد و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به خمش بالا دارد، استفاده شده و دارای هادی مسی کلاس 5 در ساختار خود می باشد. از این کابل در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آن وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 5x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
متری 87,318 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری