برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16

  • کابل مفتولی 4x16 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
188,405 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16 از سری کابل های با کیفیت بوده که برای استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی مناسب می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از مدل و اندازه عرضه شده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس بوده که میزان مقاومت زیاد و مقدار خمش کمی داشته و برای استفاده در محیط هایی که کابل نیاز به مقاومت بالا دارد، بکار برده می شود. این کابل بصورت متری عرضه شده و کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16 دارای بدنه ای با کیفیت است که از جنس PVC بوده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و میزان خمش و مقاومت کابل را تعیین می کند، که در این کابل از هادی مسی کلاس 2 در ساختار آن استفاده شده که این هادی ها میزان خمش کم و مقاومت بالایی داشته و برای استفاده در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده نمی شود. این کابل دارای 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 16 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل ها در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آن وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. کابل های افشان دارای هادی مسی کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و انعطاف پذیری بالایی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 4x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 188,405 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری