برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1

تماس بگیرید
  • کابل کولری 4x1 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1
  • هادی مسی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • استاندارد ملی
1,254,988 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1 عموما برای کولرهای آبی استفاده شده و به همین دلیل باید مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی و همچنین نفوذ آب داشته باشد. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. کابل کولری بطور کلی در داخل یک غلاف از جنس PVC می باشد که از کابل در برابر ضربات فیزیکی، نفوذ آب و آسیب هایی از این قبیل محافظت می کند. الکتریسته و یا همان انرژی برق، جزو جدا نشدنی از هر قطعه الکتریکی می باشد که برای عملکردی صحیح نیاز به داشتن کابلی جهت انتقال این برق بوده و این قاعده برای کولرهای آبی و گازی نیز وجود دارد.

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1

ویژگی های کابل کولری اشترانکوه

کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر است و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل بطور کلی دارای روکش های مقاومی بوده که از بدنه در مقابل عوامل محیطی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود که در این کابل نیز دارای روکش PVC می باشد. از این کابل ها به دلیل داشتن مقاومت زیاد در زیر گچ و یا در فضاهای بیرونی قابل استفاده بوده و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس می باشد که میزان مقاومت زیادی داشته و مقدار خمش آن کمتر می باشد. این کابل ها به گونه ای طراحی شده تا از نفوذ آب به داخل کابل و خطر برق گرفتگی جلوگیری شده و مناسب استفاده در محیط های آبی مانند کولرها می باشد. این کابل ها در اندازه های متنوعی عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بر حسب نیاز خود، هر کدام را انتخاب نمایید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1 و یا اطلاع از قیمت کابل کولری اشترانکوه سایز 4x1 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
متری 1,254,988 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری