برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر

  • سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر
  • سایز 0.5
  • دولایه
  • هادی مسی
  • رنگ سفید
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
375,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر

سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر سیمی دولا می باشد که با روکشی سفید بوده و کاربردهای فراوانی دارد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیازهای این صنعت را تامین کرده و به یکی از تولید کننده های اصلی در بازار داخلی تبدیل شود. این سیم کاربردهای زیادی داشته و از آن در برق کشی ساختمان استفاده شده و علاوه بر این در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم در بسته بندی حلقه های 100 متری عرضه شده و همانطور که پیش تر اشاره کردیم به رنگ بدنه سفید می باشد.

سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر دارای کاربردهای زیادی است که عمده ترین آن در ساختمان می باشد و برای ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی از این سیم ها استفاده می شود. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده و این سیم شامل دو رشته 0.5 میلی متری می باشد که در اندازه های دیگر آن نیز در سایت لایت هوم موجود است. این سیم نایلون مناسب فضاهایی با فشار مکانیکی پایین می باشد و در وسایل الکتریکی هم کاربرد زیادی دارد که از نوع قابل حمل باشد. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که دارای خلوص بالایی می باشد و قادر است تا جریان 10 آمپر را تحمل کند. در لوسترها و وسایل دیگر روشنایی از این سیم ها به خوبی استفاده شده و همچنین بکار بردن این سیم ها در چند راهی ها بسیار متداول می باشد. سیم نایلون همچنین برای سیم کشی روکار در ساختمان نیز بسیار مناسب بوده و در حال حاضر از پر استفاده ترین سیم ها در بازار می باشد. این سیم راد افشان سحر مورد تایید اداره برق بوده و کیفیت بالایی دارد که از آن در اندازه های متنوعی عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون 2x0.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 375,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری