برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x25 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x25 راد افشان سحر
  • سایز 25
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
69,500 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x25 راد افشان سحر

سیم ارت 1x25 راد افشان سحر از نشتی جریان برق و خطر برق گرفتگی جلوگیری کرده و در تنوع بالایی از سطح مقطع عرضه می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح و با کیفیت می باشد که در تنوع زیادی از اندازه و مدل بوده و همه آنها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. سیم ها بطور کلی در محیط های ساختمانی استفاده زیادی داشته و جهت انتقال جریان برق می باشد که در سطح مقطع های مختلفی عرضه شده و هر کدام برای استفاده در محیط خاصی کاربرد دارد. از سیم ارت در ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه استفاده می شود و برای وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، از این سیم بکار برده می شود.

سیم ارت 1x25 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x25 راد افشان سحر دارای بدنه ای عایق و با کیفیت می باشد که از جنس PVC بوده و منجر به جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه می شود که این سیم دارای یک رشته به اندازه 25 میلی متر است و سایر اندازه ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این سیم ارت برای تمامی تجهیزات الکتریکی استفاده شده که از احتمال نشتی جریان برق جلوگیری کرده و با کمک آن این نشتی به زمین منتقل می شود. به دلیل رسانا بودن وسایل الکتریکی، این نشتی جریان به سطح بیرونی رسیده و با تماس دست فرد با آن منجر به برق گرفتگی می شود. نشتی جریان برق عوامل مختلفی داشته که از جمله آن پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار می باشد و برای رفع این مشکل از سیم ارت استفاده شده که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین وصل می شود. این سیم از نوع افشان می باشد که دارای هادی مسی کلاس 5 است و به همین دلیل میزان خمش زیاد و مقاومت کمی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x25 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x25 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
25
انواع
قیمت
متری 69,500 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری