برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x35 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x35 راد افشان سحر
  • سایز 35
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
92,300 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x35 راد افشان سحر

سیم ارت 1x35 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد که از خطر نشتی جریان برق و برق گرفتگی جلوگیری کرده و در تنوع بالایی از سطح مقطع تولید شده است. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مهم و مطرح در کشور بوده که در اندازه های مختلف و مدل های متنوعی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. از سیم ارت در وسایل برقی مختلف استفاده شده که از جمله آن ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه می باشد و برای وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، از این سیم استفاده می شود. سیم ها در سطح مقطع های مختلفی عرضه شده که هر کدام برای محیط خاصی کاربرد داشته و سیم ها در محیط های ساختمانی استفاده زیادی داشته و جهت انتقال جریان برق می باشد.

سیم ارت 1x35 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x35 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای یک رشته سیم به اندازه 35 میلی متر می باشد و در اندازه های دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. عایق سیم و کابل اهمیت زیادی داشته که از خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود و از جنس PVC است. این سیم برای تمامی وسایل الکتریکی استفاده می شود که از احتمال نشتی جریان برق جلوگیری کرده و با کمک این سیم نشتی به زمین منتقل می شود. این نشتی جریان به دلیل عوامل مختلفی مانند پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار می باشد و برای رفع این موضوع از سیم ارت استفاده می شود که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین وصل شده است. در واقع به دلیل رسانا بودن وسایل الکتریکی، این نشتی جریان به سطح بیرونی رسیده و با تماس دست فرد با آن منجر به برق گرفتگی می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x35 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x35 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
35
انواع
قیمت
متری 92,300 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری