برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر

  • سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • دولایه
  • هادی مسی
  • رنگ سفید
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
669,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر

سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر از سری سیم های پر کاربرد می باشد که کیفیت بالایی داشته و دارای روکشی سفید است. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح و با تنوع زیاد می باشد که در اندازه های مختلفی بوده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را انتخاب نمایید. از این سیم در سیم کشی ساختمان استفاده های زیادی داشته و در کنار آن در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بندی این سیم بصورت حلقه های 100 متری می باشد که بصورت متراژ های پایین تر نیز عرضه می شود.

سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در فضاهایی با فشار مکانیکی پایین می باشد که در وسایل الکتریکی که از نوع قابل حمل است، کاربرد دارد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه می شود که از این سیم نیز در نمونه های مختلفی توزیع شده و این سیم نایلون دارای 2 رشته سیم به اندازه 1 میلی متر می باشد. این سیم تا جریان 10 آمپر را از خود عبور داده و در لوازم روشنایی مانند لوسترها به خوبی قابل استفاده است. این سیم ها در مواقعی که فشار مکانیکی زیاد نمی باشد کاربرد داشته و برای سیم کشی روکار نیز بکار برده می شود. از سیم نایلون دارای بدنه ای مقاوم بوده و تاییدیه از وزارت نیرو دارد و برای چند راهی ها نیز بکار برده می شود. این سیم در ساختمان استفاده های زیادی شده و در ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم نایلون به رنگ سفید می باشد و در مدل های دیگر در رنگ مشکی عرضه شده که در سایت لایت هوم موجود است. محصولات راد افشان سحر در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه می شود و خرید راحتی را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون 2x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 669,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری