برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر

  • کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • مفتولی
  • هادی مسی
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
2,330,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر

کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در کولرهای آبی، گازی یا اسپیلت را داشته و در اندازه های متنوعی عرضه می شود که همگی در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در این زمینه بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و همچنین کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. این کابل ها قابلیت انتقال جریان الکتریسته را داشته و به دلیل قرارگیری در محیط های آبی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند.

کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل کولری راد افشان سحر

کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت بوده که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل می شود که از جنس PVC بوده و یک پلیمر پلاستیکی می باشد. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و میزان خمش و مقاومت آن را تعیین می کند که در این کابل از نوع مس کلاس 2 بوده و باعث بالا رفتن میزان مقاومت کابل و کم شدن خمش آن می شود، همچنین این هادی ها دارای مس با خلوص بالا بوده که انتقال جریان برق را به خوبی انجام می دهد. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر است و در تنوع اندازه و مدل های دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. ولتاژ نامی این کابل 300 تا 450 ولت است که به حداکثر ولتاژ قابل عبور از سیم و کابل گفته شده و میزان بالایی است. این کابل مناسب کولرهای آبی، گازی و یا اسپیلت می باشد و منجر به انتقال جریان الکتریسته به کولر شده و ایمنی بالایی دارد. به دلیل مجاورت کابل ها با محیط های آبی دارای ایمنی زیادی می باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده و در اثر عوامل محیطی دچار آسیب به بدنه نمی شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل کولری 5x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 2,330,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری