برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری 5x1 راد افشان سحر

  • کابل کولری 5x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • مفتولی
  • هادی مسی
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,677,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری 5x1 راد افشان سحر

کابل کولری 5x1 راد افشان سحر منجر به انتقال جریان برق از کولرهای آبی، گازی یا اسپیلت شده و دارای کیفیت بالایی می باشد و در اندازه های متنوعی نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل راد افشان سحر از سری برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تولید انواع محصولات دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و نیاز بازار داخلی را تامین نماید. این کابل ایمنی زیادی داشته و از آنجاییکه در محیط های آبی کاربرد دارد، دارای کیفیت بالایی نیز می باشد و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود.

کابل کولری 5x1 راد افشان سحر

ویژگی های کابل کولری راد افشان سحر

کابل کولری 5x1 راد افشان سحر دارای هادی مسی با خلوص بالا بوده که سبب انتقال جریان برق به خوبی می شود و همچنین این هادی ها از نوع مفتولی می باشد که دارای هادی مسی کلاس 2 بوده و باعث میزان مقاومت زیاد و انعطاف پذیری کم کابل می شود. ولتاژ نامی این کابل 300 تا 450 ولت است که به حداکثر ولتاژ قابل عبور از سیم و کابل گفته شده و میزان بالایی است. از این کابل برای کولرهای آبی، گازی و یا اسپیلت استفاده شده و منجر به انتقال جریان الکتریسته به کولر شده و ایمنی بالایی دارد. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر می باشد و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. جنس بدنه آن از PVC می باشد که میزان مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی داشته و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. این کابل ها به دلیل مجاورت در محیط های آبی دارای ایمنی بالایی بوده، همچنین از کیفیت زیادی نیز برخوردار است بطوریکه دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و از بدنه کابل به خوبی در مقابل عوامل محیطی محافظت می کند و در اندازه های متنوعی نیز عرضه شده است که همگی در این سایت موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری 5x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل کولری 5x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 1,677,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری