برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر

  • کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • مفتولی
  • هادی مسی
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,910,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر

کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و در اندازه های متنوعی نیز عرضه شده که برای انتقال جریان برق در کولرهای آبی یا گازی مناسب است. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از مدل و اندازه عرضه شده و توانسته تا با تامین کلیه نیازهای مشتریان عزیز به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. این کابل ایمنی بالایی داشته چرا که در محیط های آبی بکار برده شده و انتقال دهنده جریان الکتریسته به کولر می باشد.

کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل کولری راد افشان سحر

کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر دارای ولتاژ نامی 300 تا 450 ولت است که به حداکثر ولتاژ قابل عبور از سیم و کابل گفته شده و میزان بالایی می باشد. این کابل از 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر تشکیل شده و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. جنس بدنه کابل از PVC می باشد که میزان مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی داشته و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند. این کابل ها مناسب استفاده در کولرهای آبی، گازی و یا اسپیلت می باشد و می تواند به خوبی منجر به انتقال جریان الکتریسته به کولر شده و ایمنی بالایی دارد. هادی کابل از جنس مس با خلوص بالا می باشد که انتقال جریان برق را به خوبی انجام داده و این هادی از نوع خشک یا مفتولی است که از مس کلاس 2 بوده و بنابر این میزان مقاومت زیاد و انعطاف پذیری کمی دارد. کابل های کولری به دلیل اینکه در محیط های در معرض آب قرار دارند دارای ایمنی بالایی بوده و از کیفیت زیادی نیز برخوردار می باشند و به همین دلیل دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود و منجر به خرید مطمئن و رضایت بخشی برای مشتریان عزیز شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل کولری 4x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل کولر
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,910,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری