برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر

  • سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر
  • سایز 0.5
  • دولایه
  • هادی مسی
  • رنگ مشکی
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
398,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر

سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در سیم کشی داخلی ساختمان و وسایل برقی را داشته و این مدل از سیم های نایلونی به رنگ بدنه مشکی می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. سیم نایلون بصورت دولا می باشد و کاربرد آن در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری بوده و در سیم کشی ساختمان بکار برده می شود. از این سیم در رنگ بدنه های مختلفی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است.

سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر دارای بسته بندی حلقه های 100 متری می باشد که امکان خرید در متراژهای پایین تر آن نیز دارد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی بوده و این سیم از دو رشته 0.5 میلی متری تشکیل شده که مدل های دیگر آن نیز در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم های نایلون از پر فروش ترین سیم های موجود در کشور می باشد که در ساختمان ها کاربرد داشته و از جمله آن در ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی است. از این سیم در لوسترها و وسایل روشنایی استفاده می شود و در چند راهی ها نیز کاربرد زیادی دارد. رنگ بدنه این سیم مشکی بوده و دارای روکشی مقاومی است که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. بطور کلی از این سیم ها در مکان هایی که فشار مکانیکی کم است استفاده شده و بصورت روکار نیز در ساختمان ها قابل استفاده می باشد. این سیم نایلون برای انتقال تا جریان های 10 آمپر مناسب بوده و هادی آن مسی می باشد. از این سیم در وسایل الکتریکی قابل حمل بکار برده می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون مشکی 2x0.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 398,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری