برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر

  • سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر
  • سایز 0.5
  • دولایه
  • هادی مسی
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
383,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر

سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر از سری سیم های نایلونی می باشد که این سیم ها در رنگ های مختلفی عرضه شده و همه این مدل ها در این سایت موجود است. سیم و کابل راد افشان سحر کیفیت بالایی داشته و توانسته تا با تنوع زیاد محصولات خود کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح تبدیل شود. این سیم قابلیت استفاده در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری را داشته و در سیم کشی ساختمان بکار برده می شود. این سیم بصورت دولا است و در وسایل برقی و همچنین سیم کشی داخلی ساختمان کاربرد دارد.

سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که امکان خرید بصورت متری را نیز دارد. سیم و کابل دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی سیم می شود. این سیم دارای دو رشته به اندازه هر کدام 0.5 میلی متر می باشد که در اندازه های دیگری نیز عرضه شده و در سایت لایت هوم موجود است. از این سیم در ساختمان ها استفاده می شود که از جمله آن در ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی می باشد و دارای هادی مسی با خلوص بالا بوده که به خوبی جریان الکتریکی را منتقل کرده و برای انتقال جریان های تا 10 آمپر مناسب است. این سیم ها مناسب سیم کشی داخلی ساختمان می باشد و از آنجاییکه برای مکان هایی که فشار مکانیکی کمی دارد، استفاده می شود، جهت سیم کشی روکار در ساختمان نیز کاربرد دارد. این سیم نایلون معمولا در لوسترها و وسایل روشنایی استفاده می شود و در چند راهی ها نیز کاربرد دارد که دارای روکشی مقاوم بوده و در اثر گرم شدن سیم، این روکش دچار آسیب یا آب شدن نشده و کیفیت و طول عمر بالایی را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون باندی 2x0.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 383,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری