برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آنتن راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آنتن راد افشان سحر
  • شیلد آلومینیوم
  • هادی مسی
  • استاندارد ملی
  • رویه PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آنتن راد افشان سحر

کابل آنتن راد افشان سحر از سری کابل های مناسب برای استفاده در سیستم های تلویزیونی، ماهواره ای، دوربین مدار بسته و غیر می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر توانسته تا با تاییدیه از اداره برق، کیفیت بالا و استاندارد واقعی داشته و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. مغزی این کابل از مس می باشد که با لایه ای از آلومینیوم پوشیده شده و منجر به انتقال اطلاعات به خوبی و بدون نویز می شود. در واقع وجود لایه آلومینیوم به این کابل ها کمک کرده که در مواقعی که در مجاورت با نویز قرار می گیرد، مانع از ایجاد اختلال در عملکرد کابل شود.

کابل آنتن راد افشان سحر

ویژگی های کابل آنتن راد افشان سحر

کابل آنتن راد افشان سحر دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که ساختار محکمی در برابر خوردگی و پوسیدگی بوده و مانع از انتقال جریان به بیرون می شود. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی بوده که هادی این کابل از مس با خلوص بالا می باشد و منجر به انتقال اطلاعات به خوبی می شود. از این کابل برای دوربین مدار بسته، تلویزیون، سیستم های ماهواره ای و غیره استفاده شده و دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی بوده که می توانند به خوبی جریان را از خود عبور دهند. بسته بندی کابل بصورت حلقه های 100 متری می باشد که در صورت نیاز می توانید در متراژهای پایین تر نیز خریداری نمایید. از آنجاییکه که کابل های آنتن در محیط های خارجی استفاده های زیادی داشته و در معرض مداوم عوامل محیطی مانند سرما و گرما، رطوبت و بارندگی و گرد و غبار قرار می گیرند، باید دارای بدنه ای محکم و با کیفیت بوده که در اثر مجاورت با این عوامل دچار خوردگی یا پوسیدگی نشوند. وجود شیلد در کابل های آنتن اهمیت زیادی داشته و مانع از ایجاد نویز بر عملکرد کابل می شود، این شیلدها معمولا در هم تنیده بوده و بصورت بافته شده ای می باشد که از جنس آلومینیوم یا مسی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آنتن راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آنتن راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آنتن
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری