برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر

  • سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • دولایه
  • هادی مسی
  • رنگ سفید
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
1,511,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر

سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و از آن در وسایل برقی و سیم کشی داخل ساختمان استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از سری برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و همگی در این سایت موجود است. سیم نایلون بصورت دولا بوده و در رنگ بدنه سفید می باشد که در اندازه های مختلفی عرضه شده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را از سایت لایت هوم خریداری نمایید. از این سیم در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری استفاده شده و در سیم کشی ساختمان کاربرد زیادی دارد. بسته بندی آن بصورت حلقه های 100 متری می باشد که امکان خرید در متراژهای پایین تر را نیز دارد.

سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر است و در اندازه های دیگری نیز عرضه شده که در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل دارای روکش های مقاومی بوده که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود و این سیم نیز دارای روکشی به رنگ سفید می باشد. این سیم در لوسترها و وسایل روشنایی دیگر کاربرد داشته و در چند راهی ها نیز بکار برده می شود. بطور کلی از این سیم ها در مکان هایی که فشار مکانیکی کم است استفاده شده و بصورت روکار نیز در ساختمان ها قابل استفاده می باشد. سیم های نایلون از پر فروش ترین سیم های موجود در بازار می باشد که در ساختمان ها استفاده شده و در ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی کاربرد دارد. این سیم مورد تایید وزارت نیرو بوده و در وسایل الکتریکی که از نوع قابل حمل باشد، کاربرد زیادی دارد. این سیم برای انتقال جریان های تا 10 آمپر بکار برده می شود و هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که دارای خلوص بالایی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون 2x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,511,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری