برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x16 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x16 راد افشان سحر
  • سایز 16
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
4,140,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x16 راد افشان سحر

سیم ارت 1x16 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و برای استفاده در وسایل برقی مختلف مناسب بوده که منجر به جلوگیری از خطر برق گرفتگی می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از سری برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. سیم ها برای محیط های ساختمانی کاربرد داشته و جهت انتقال جریان برق می باشد که در سطح مقطع های مختلفی عرضه شده و هر کدام برای استفاده در محیط خاصی کاربرد دارد. از این سیم می توانید در ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه استفاده کرده و بطور کلی هر وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، از این سیم بکار برید. این سیم ها از نشتی جریان برق و خطر برق گرفتگی جلوگیری کرده و در تنوع بالایی از سطح مقطع عرضه می شود.

سیم ارت 1x16 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x16 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که از نوع افشان بوده و میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در تنوع زیادی از اندازه عرضه می شود. سیم و کابل از عایق PVC در ساختار آن استفاده شده که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و کیفیت بالایی دارد. این سیم برای استفاده در تمامی تجهیزات الکتریکی مناسب بوده و از احتمال نشتی جریان برق جلوگیری کرده و با کمک آن این نشتی به زمین منتقل می شود. نشتی جریان برق به دلیل رسانا بودن بدنه، به سطح بیرونی رسیده شده و در اثر تماس دست فرد به بدنه منجر به برق گرفتگی می شود. نشتی جریان برق به دلیل عواملی مانند پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار می باشد و برای رفع این مشکل از سیم ارت استفاده شده که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین وصل می شود و این سیم دارای یک رشته 16 میلی متری می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x16 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x16 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
حلقه ای 4,140,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری