برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x4 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 4
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
2,578,625 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4 دارای قابلیت استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده می شود. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی عرضه شده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در این زمینه در کشور تبدیل شود. این کابل از نوع افشان بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. این کابل ها مناسب استفاده در وسایل الکتریکی و فضاهای ساختمانی می باشد و در تنوع زیادی از اندازه تولید شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4 دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت است که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود و یک پلیمر پلاستیکی بوده که به آن PVC گفته می شود. نوع هادی بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده و این کابل دارای هادی مسی کلاس 5 است که باعث شده تا مقدار خمش کابل زیاد و میزان مقاومت آن کم شود و به همین دلیل از این کابل ها در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. این کابل ها برای محیط های مختلف کاربرد داشته که از جمله آن در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. کابل های مفتولی یا خشک مناسب استفاده در فضاهایی بوده که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد و این کابل بر خلاف کابل مفتولی بوده که دارای میزان انعطاف پذیری زیاد و مقاومت کم می باشد که برای محیط هایی که به خمش بالایی نیاز دارد، استفاده می شود. این کابل افشان از دو رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر می باشد که در تنوع زیادی از اندازه تولید شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x4 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 2,578,625 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری