برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x6 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
86,044 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6 دارای کیفیت بالایی می باشد و هادی مسی بکار رفته شده در آن میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و در محیط های مختلف، بکار برده می شود. سیم و کابل اشترانکوه یکی از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. این کابل بصورت متری عرضه شده و کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6 دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت می باشد که از جنس PVC بوده و یک پلیمر پلاستیکی است که از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار است که در کابل های افشان از مس کلاس 5 می باشد و این هادی ها میزان خمش کابل را زیاد و مقدار مقاومت آن را کم می کند و از آن در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و تنوع زیادی دارد. کابل های مفتولی دارای هادی مس کلاس 2 در ساختار خود می باشد که میزان مقاومت بالا و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه 4 میلی متر بوده و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم می باشد. از این کابل می توانید در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده کرده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 5x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
متری 86,044 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری