برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5

  • کابل افشان سایز 2x1.5 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,063,300 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5 دارای کیفیت بالایی بوده و از سری کابل های قابل استفاده در محیط های مختلف می باشد . سیم و کابل اشترانکوه تولید کننده انواع محصولات برای سیم کشی بوده که توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل ها دارای قابلیت استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی را داشته و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه می باشد، بکار برده می شود. دارای تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم بوده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، مناسب می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5 همانطور که از نام آن مشخص است دارای دو رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام را از سایت لایت هوم انتخاب نمایید. روکش بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیای برخوردار بوده چرا که منجر به جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه شده و از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند و از جنس PVC می باشد. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. هادی بکار رفته شده در کابل اهمیت زیادی داشته، چرا که از میزان انعطاف پذیری و مقاومت کابل را تعیین کرده و در این کابل از مس کلاس 5 است که منجر به خمش زیاد و مقاومت کم کابل شده و بر خلاف هادی های کابل های مفتولی بوده که دارای میزان مقاومت بالا و خمش کم می باشد. به کابل های مفتولی به دلیل انعطاف پذیری کم، کابل خشک نیز گفته می شود و در اندازه های متنوع است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,063,300 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری