برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 1
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
764,400 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1 از سری کابل های مناسب برای استفاده در محیط های مختلف می باشد و از آن می توانید در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده نمایید. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و از برندهای مطرح در کشور است که توانسته تا با تنوع بالای مدل های خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. این کابل ها برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه می باشد، بکار برده می شود و دارای تنوع زیادی از اندازه و مدل بوده که همه آنها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش کابل بالایی داشته و میزان مقاومت آن کم می باشد و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، مناسب است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1 دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه می شود که باعث شده تا خرید راحت تری را برای مشتریان رقم زده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. نوع روکش بکار رفته شده در آن از جنس PVC می باشد که روکشی مقاوم است تا مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند. این کابل دارای دو رشته سیم به اندازه 1 میلی متر است که در سطح مقطع های مختلفی عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب نمی باشد. کابل های مفتولی بر خلاف کابل افشان بوده و دارای هادی مس کلاس 2 است که میزان خمش کم و مقاومت بالایی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x1 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 764,400 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری