برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x10 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
63,945 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10 دارای کیفیت بالایی بوده و از آن می توانید در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده نمایید. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از مدل و اندازه عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور در زمینه سیم و کابل تبدیل شود. این کابل ها دارای قابلیت استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی است و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده می شود. نوع هادی بکار رفته شده در آن نقش مهمی در میزان خمش و مقاومت آن داشته که از جنس مسی بوده و باعث میزان خمش زیاد و مقاومت کم کابل شده است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10 دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی بوده و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. از سیم و کابل در محیط های مختلفی استفاده شده و این کابل نیز مناسب بکارگیری در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. این کابل افشان از دو رشته سیم به اندازه 10 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده است. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی به کابل داده و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. کابل های مفتولی دارای هادی مس کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت بالا و خمش کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده شده و در تنوع زیادی عرضه شده است. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت زیاد و طول عمر بالایی بوده و همگی در این سایت موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 63,945 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری