برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5
  • روکش PVC
  • سایز 0.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
639,450 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5 از سری کابل های پر کاربرد می باشد که کیفیت بالایی داشته و از آن در فضاهای مختلف استفاده می شود. سیم و کابل اشترانکوه در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده که همه آنها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر یک را انتخاب و خریداری نمایید. جنس هادی بکار رفته شده در کابل مسی بوده و در میزان خمش و مقاومت کابل نقش مهمی دارد که باعث شده تا میزان انعطاف پذیری کابل، زیاد و میزان مقاومت آن کم شود. از این کابل در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده شده و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 3 رشته سیم به اندازه 0.5 میلی متر می باشد و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خوردگی و پوسیدگی کابل نیز جلوگیری می کند و جنس بدنه کابل PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است. هادی استفاده شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش بالا و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود و در کابل های مفتولی هادی مسی کلاس 2 استفاده شده که مقدار مقاومت بالا و خمش کمی دارد. از این کابل جهت بکارگیری در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. این کابل بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که بطور کلی کابل ها در دو مدل حلقه ای و متری عرضه می شود. مصولات اشترانکوه دارای طول عمر بالایی می باشد و در کیفیت و تنوع زیادی تولید شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 639,450 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری