برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16

تماس بگیرید
  • کابل افشان 4x16 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
180,712 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16 دارای هادی از جنس مسی می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن برای محیط های مختلف، استفاده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و به دلیل تنوع بالا توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شده و کلیه نیازهای داخلی را تامین نماید. این کابل برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. این کابل ها بصورت متری عرضه شده و در حلقه های 100 متری نیز تولید می شود که در اندازه های کوچک تر دارای این نوع بسته بندی بوده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 4 رشته سیم به اندازه 16 میلی متر می باشد و در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده که همه این مدل ها در این سایت قابل دسترس و خریداری است. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی بوده که این کابل نیز از هادی مسی کلاس 5 در ساختار آن استفاده شده که باعث شده تا میزان خمش کابل زیاد و میزان مقاومت آن کم شود. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و کیفیت بالایی دارد. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. کابل های مفتولی به دلیل مس کلاس 2 در ساختار خود دارای میزان خمش کم و مقاومت زیاد می باشد و به همین دلیل به این نوع کابل ها، کابل خشک نیز گفته شده و مناسب استفاده در محیط هایی است که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 180,712 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری