برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x1.5 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
2,465,190 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5 از آن در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده شده و دارای کیفیت بالایی است. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده و به همین دلیل توانسته تا کلیه نیازهای داخلی کشور را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح تبدیل شود. هادی بکار رفته شده در آن از نوع مسی بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را داشته و از آن در محیط های مختلف، استفاده می شود. این کابل ها در بسته بندی حلقه های 100 متری عرضه شده و بصورت متری نیز موجود بوده که هردوی این مدل ها در این سایت موجود است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5 دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی است و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه تولید شده و این مدل دارای 5 رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل برای استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی مناسب بوده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که خمش کابل زیاد و میزان مقاومت کمی دارد و برای استفاده در فضاهای مختلف، بکار برده می شود. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و کیفیت بالایی دارد. هادی بکار رفته شده در کابل های مفتولی بر عکس کابل های افشان بوده و دارای میزان مقاومت زیاد و خمش کمی است که دارای هادی مس کلاس 2 در ساختار خود می باشد و به همین دلیل برای محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد، مناسب است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 5x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 2,465,190 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری