برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x10 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
148,176 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10 قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، را داشته و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همه آنها در سایت لایت هوم موجود می باشد و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را انتخاب نمایید. این کابل دارای هادی مسی بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و در محیط های مختلف، بکار برده می شود. این کابل بصورت متری عرضه شده و همچنین قابلیت توزیع بصورت حلقه های 100 متری را نیز داشته که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10
ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 5 رشته سیم به اندازه 10 میلی متر می باشد و در تنوع بالای از اندازه و تعداد سیم است که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. جنس سیم و کابل از یک پلیمر پلاستیکی است که PVC می باشد و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. این کابل دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. کابل های مفتولی برخلاف کابل های افشان دارای میزان خمش کم و مقاومت بالایی بوده و برای محیط هایی کاربرد داشته که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد که نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 2 می باشد که به دلیل مقاومت زیاد کابل به آن کابل خشک نیز گفته می شود. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و تنوع زیادی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 5x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 148,176 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری