برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر

کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، مناسب می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل بصورت متری توزیع شده که در اندازه های پایین تر به شکل حلقه های 100 متری می باشد. از این کابل در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که به خوبی می تواند جریان برق را از خود عبور دهد.

کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی بوده و از خوردگی و پوسیدگی کابل و همچنین انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که این کابل ها دارای 7 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 بوده که این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. همچنین این هادی ها آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان مقاومت و خمش کابل می شود. از این کابل افشان در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه می شود که خرید آسانی را برای مشتریان عزیز رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 7x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
2.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری