برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x6 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x6 راد افشان سحر
  • سایز 6
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,719,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x6 راد افشان سحر

سیم افشان 1x6 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده که منجر به طول عمر زیادی برای آن می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تولید انواع محصولات، کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. این سیم افشان دارای هادی مسی با خلوص بالا بوده که منجر به انتقال جریان به خوبی می شود. از این سیم همچنین در محیط های ساختمانی و وسایل برقی بکار برده شده که در تنوع بالایی از اندازه نیز می باشد که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

سیم افشان 1x6 راد افشان سحر
ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x6 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم می باشد که از جنس PVC بوده و یک پلیمر پلاستیکی است که باعث شده تا میزان مقاومت سیم در برابر خوردگی و پوسیدگی زیاد شده و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی می باشد که باعث شده تا میزان مقاومت و خمش آن را نیز تعیین کرده و این سیم دارای هادی مسی کلاس 5 بوده که باعث افزایش انعطاف پذیری سیم و کاهش میزان مقاومت آن می شود. این سیم افشان از یک رشته به اندازه 6 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این سیم می توانید در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده کرده که کیفیت بالایی داشته و به خوبی جریان برق را منتقل می کند. بسته بندی آن در حلقه های 100 متری می باشد که در سایزهای بزرگ تر بصورت متری نیز عرضه می شود و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. محصولات راد افشان سحر تنوع زیادی داشته که همین موضوع دست خریدار را برای انتخابی راحت تر باز می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x6 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x6 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 1,719,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری