برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x10 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x10 راد افشان سحر
  • سایز 10
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x10 راد افشان سحر

کابل افشان 5x10 راد افشان سحر از سری کابل های قابل استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه گشته است. سیم و کابل راد افشان سحر یکی از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به همین دلیل شناخته شده است. این کابل دارای هادی مسی می باشد که به دلیل خلوص بالای مس در آن، جریان برق را به خوبی انتقال می دهد. این کابل افشان بصورت متری توزیع شده که در اندازه های پایین تر آن در حلقه های 100 متر عرضه می گردد. از این کابل می توانید در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید.

کابل افشان 5x10 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x10 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 10 میلی متر می باشد که در اندازه ها و تعداد سیم های متنوع دیگری نیز عرضه گشته و همگی در سایت لایت هوم موجود است. عایق سیم و کابل اهمیت زیادی داشته چرا که مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل شده و از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند که این کابل ها از جنس PVC بوده و می تواند از کابل به خوبی محافظت نماید. از این کابل می توانید در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده کرده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. کابل های راد افشان سحر آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی نیز به مقاومت بیشتر کابل و افزایش انعطاف پذیری آن کمک زیادی می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x10 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x10 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری