برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x6 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x6 راد افشان سحر
  • سایز 6
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x6 راد افشان سحر

کابل افشان 5x6 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و از آن می توانید در محیط هایی مانند مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید. سیم و کابل راد افشان سحر توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل مناسب استفاده در وسایل برقی و فضاهای ساختمانی بوده و به عنوان کابل برق بکار برده می شود. هادی آن از نوع مسی می باشد که خلوص بالایی داشته و از آن جهت انتقال جریان برق استفاده می شود. این کابل در حلقه های 100 متری توزیع گشته که در اندازه های بالاتر آن بصورت متری عرضه می شود.

کابل افشان 5x6 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x6 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC است که از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی می باشد که کابل افشان با هادی مسی کلاس 5 عرضه شده که این هادی ها میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 6 میلی متر است که در اندازه های دیگری نیز عرضه گشته و همگی در سایت لایت هوم موجود است. هادی کابل ها بصورت آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به افزایش خمش و مقاومت کابل شده و به همین جهت دارای اهمیت است. این کابل مناسب استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب می باشد و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده استفاده نمی شود و دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی است که خرید مطمئنی را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x6 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x6 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
6
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری