برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x4 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x4 راد افشان سحر
  • سایز 4
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x4 راد افشان سحر

کابل افشان 5x4 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده به عنوان کابل برق را داشته و در محیط هایی مانند وسایل برقی و فضاهای ساختمانی استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه و مدل های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. این کابل افشان دارای هادی مسی بوده که خلوص بالایی داشته و برای انتقال جریان برق بسیار مناسب می باشد. از این کابل در حلقه های 100 متری عرضه شده که در اندازه های بالاتر بصورت متری توزیع می شود. از این کابل می توانید در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید.

کابل افشان 5x4 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x4 راد افشان سحر دارای هادی مس کلاس 5 می باشد که این نوع هادی ها دارای میزان خمش زیاد و مقاومت کم بوده و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که این مدل نیز دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر است و سایر سایزهای آن نیز در سایت لایت هوم موجود می باشد. عایق بکار رفته شده در این کابل از جنس PVC می باشد که از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. از این کابل افشان می توانید در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده کرده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده استفاده نمی شود. هادی این کابل ها آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی منجر به بیشتر شدن مقاومت کابل و همچنین انعطاف پذیری آن می شود و به همین دلیل یکی از مزایای کابل های راد افشان سحر محسوب شده و بطور کلی این کابل ها دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی بوده که همراه با ایمنی کابل می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x4 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x4 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
4
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری