برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر

کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر بصورت متری عرضه شده و در اندازه های پایین تر بصورت حلقه های 100 متری می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. این کابل مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد. این کابل افشان دارای هادی مسی بوده که به دلیل خلوص بالای آن قابلیت انتقال جریان برق را به خوبی انجام می دهد. این کابل قابل استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان مقاومت و خمش کابل می شود. هادی سیم و کابل نیز اهمیت زیادی داشته که در این کابل ها از نوع مس کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و به همین دلیل استفاده از کابل را در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، آسان می کند. این کابل از 7 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر تشکیل شده است و اندازه های دیگر آن نیز در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. عایق کابل نیز اهمیت داشته که از جنس PVC بوده و یک پلیمر پلاستیکی است و از انتقال برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. از این کابل در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. محصولات راد افشان سحر دارای تنوع بالا و کیفیت زیادی بوده که خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را ایجاد کرده و همچنین با ایمنی بالای خود مانع از خطر برق گرفتگی می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 7x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری