برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 7x1 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 7x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 7x1 راد افشان سحر

کابل افشان 7x1 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و هادی بکار رفته شده در آن از نوع مسی بوده که خلوص زیادی داشته و جریان برق را به خوبی انتقال می دهد. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع بالایی است و به همین دلیل توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل قابل استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. این کابل افشان بصورت متری توزیع شده که در اندازه های پایین تر به شکل حلقه های 100 متری می باشد. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود.

کابل افشان 7x1 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 7x1 راد افشان سحر دارای تعداد رشته های بالایی می باشد که از 7 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر تشکیل شده است و اندازه های دیگر آن نیز در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. عایق سیم و کابل بطور معمول از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از انتقال برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که این هادی میزان انعطاف پذیری زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به خمش بالا دارد، بکار برده می شود. همچنین این هادی ها آنیل شده می باشد که فرآنید آنیل سازی منجر به بیشتر شدن مقاومت کابل و افزایش انعطاف پذیری آن می شود. این کابل مناسب استفاده در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب می باشد و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده بکار برده نمی شود. محصولات راد افشان سحر دارای تنوع بالا و کیفیت زیادی است و همه این مدل ها در این سایت موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 7x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 7x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری