برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر

کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و به عنوان کابل برق در فضاهایی مانند مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و از آن در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و یکی از برندهای مطرح در کشور می باشد. این کابل بصورت متری عرضه شده و در اندازه های دیگر آن، به شکل حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی دارد و می تواند به خوبی جریان برق را عبور داده و از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود.

کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این هادی میزان انعطاف پذیری زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به خمش بالا دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل در اندازه های متنوعی تولید شده و این کابل دارای 6 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر است که در اندازه های دیگری نیز عرضه شده و همگی در این سایت موجود است. هادی این کابل ها آنیل شده می باشد که فرآنید آنیل سازی منجر به بیشتر شدن مقاومت کابل و افزایش انعطاف پذیری آن می شود و به همین دلیل دارای اهمیت زیادی است. جنس بدنه کابل PVC می باشد که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل می شود. از این کابل در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. محصولات راد افشان سحر کیفیت بالایی داشته و در تنوع زیادی عرضه می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 6x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری