برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x0.75 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x0.75 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 2x0.75 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x0.75 مشهد

کابل 2x0.75 افشان مشهد دارای یک مشخصه بسیار مهم می باشد و آن بالا بودن سطح انعطاف پذیری این محصول است. این ویژگی کاربری این نوع سیم و کابل را افزایش داده و آن را قادر می سازد در انواع محیط ها با هر نوع خمش و پیچش بتوان آن را نصب کرد و از آن استفاده نمود. توجه داشته باشید نصب کابل در این محیط ها از کارایی و طول عمر آن نخواهد کاست. صنایع سیم و کابل مشهد یکی از معتبرین شرکت ها در ایران می باشد که این نوع سیم و کابل را نیز تولید می کند.

کابل افشان 2x0.75 مشهد از مجموع چند سیم تک رشته ساخته می شود که در نهایت عایقی بر روی آن کشیده می شود. خوشبختانه متریالی که برای ساخت این محصول به کار رفته است بسیار استاندارد می باشند و جزو بهترین متریال موجود در ایران هستند. این نوع سیم و کابل برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، نیروگاهها و حتی تامین برق ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مشخصات تکمیلی در خصوص این کابل کاربردی را می توانید در پایین همین صفحه مشاهده نمایید. 

کابل افشان 2x0.75 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 2x0.75 مشهد

کابل افشان 2x0.75 مشهد در دسته محصولات دو رشته مشهد قرار می گیرد. جنس هادی به کار رفته در این نوع سیم و کابل افشان از مس است. از مهمترین دلایل استفاده از این فلز این است که رسانایی مس از آلومینیوم بیشتر است. این موضوع موجب می گردد توان کابل در جریان عبوری افزایش پیدا کند. ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 استاندارد مناسبی است که برای تولید قطعات این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. 

کابل دو رشته 2x0.75 افشان مشهد توانایی عبور دادن ولتاژ را در یک رنج مشخص از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت دارا می باشد. جنس عایق استفاده شده برای این نوع کابل افشان متریال پی وی سی است. این متریال کاربردی قادر خواهد بود مقاومت در برابر جریان را در سطح بالایی نگه دارد. علاوه بر آن جزو متریال غیرسمی است و از انتشار آتش نیز جلوگیری می کند. دقت داشته باشید هادی در انواع کابل ها کلاس متفاوتی را دارد. کلاس هادی در این نوع سیم و کابل 2، 3، 4 و 5  می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x0.75 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری