برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شبکه  CAT6UTP مشهد

  • کابل شبکه  CAT6UTP مشهد 
  • هادی از جنس UTP
  • فاقد فویل و شیلد 
  • دارای سرعت 250 مگاهرتز 
  • نوع CAT
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شبکه CAT6UTP مشهد

کابل شبکه CAT6UTP مشهد در دسته کابل های مربوط به شاخه category  قرار می گیرد. در واقع هر کدام از کابل ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که گروه بندی آنها بر مبنای ویژگی هایی مثل نوع کابل مسی، ضخامت و جک صورت گرفته است. صنایع سیم و کابل مشهد محصولات متنوعی در زمینه انواع سیم و کابل را تولید می کند که هر کدام کاربرد و مشخصات متفاوتی را دارا می باشند. انواع این کابل ها را می توانید در همین سایت مشاهده نمایید. 

کابل  cat6 utp شبکه مشهد که دارای حروف اختصاری utp است، یکی از رایج ترین و پرکاربردتری کابل ها در زمینه شبکه های مخابراتی و کامپيوتری می باشد. این نوع کابل به گونه ای ساخته شده است که بتواند در سیستم تلفن مورد استفاده قرار بگیرد. کابل های cat که پسوند utp را به همراه دارند، از نظر سرعت انتقال داده و میزان تداخل دارای شش نوع مختلف از cat1 تا cat8 می باشند.  همانطور که در عنوان مشاهده می کنید این کابل کت دارای عدد 6 می باشد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول کاربردی و بادوام ایرانی در پایین صفحه موجود است.

کابل شبکه CAT6UTP مشهد

مزایا و کاربردهای کابل شبکه  CAT6UTP مشهد

کابل CAT6 UTP شبکه مشهد در دسته کابل هایی قرار می گیرد که سرعت پهنای باند آن به میزان 250 مگاهرتز می باشد . فرکانسی که از طریق این نوع سیم و کابل منتشر می گردد نیز به میزان 10 مگا هرتز است که حروف اختصاری آن Mhz می باشد. ساختمان داخلی این کابل تحت نظر استانداردهای ملی و بین المللی ساخته شده است و تمامی قطعات در مراحل ساخت زیر نظر متخصصان شرکت سیم و کابل مشهد قرار داشته اند. توجه داشته باشید این نوع کابل از نظر شکل ظاهری نیز از دیگر انواع کابل های شبکه متمایز است.

کابل شبکه CAT6UTP مشهد در متراژ یک متری عرضه می گردد.  بهتر است بدانید در این نوع سیم و کابل هرچه رده کابل بالاتر باشد سرعت انتقال آن بالاتر است و در نتیجه تداخل کمتری را به همراه دارد. جنس هادی این نوع سیم و کابل نیز برابر با UTP-FTP-SFTP می باشد. در واقع در این کابل بخصوص جنس هادی UTP می باشد. بهتر است بدانید این نوع کابل فاقد هرگونه فویل و شیلد است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شبکه  CAT6UTP مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شبکه  CAT6UTP مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شبکه
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری