برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد

  • کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv 
  • اندازه (mm2) 6+6x1 
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد

کابل 6+6x1 کنسانتریک مشهد به منظور استفاده در شبکه های برق مشترکین خانگی و صنعتی، پست های برق، تابلوهای توزیع، نیروگاه ها، کنتور برق منازل، سیستم برق خیابان ها و همچنین به منظور انتقال پالس های کنترلی و داده های آزمون و ... تولید می گردد. به طور کلی از این نوع کابل کواکسیال می توان در محیطهایی که نیاز به حفاظت مکانیکی و الکتریکی می باشد، استفاده نمود. این کابل که در شرکت معتبر و شناخته شده سیم و کابل مشهد ساخته شده می شود به کابل برق سازمانی نیز معروف می باشد.

کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد دارای طراحی بسیار استاندارد و دقیقی است و قادر است حرارت و دما را در مقادیر بالا نیز تحمل نماید. میزان محدوده تغییرات دما می تواند بین 30- تا 70+ درجه سانتی گراد باشد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر در محیطهایی که تغییرات آب و هوا زیاد است، این نوع سیم و کابل را نصب نمایید.  لازم به ذکر است استاندارد به کار رفته در این کابل کنسانتریکIEC 60502  یا ISIRI 3569 می باشد.

کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد

مزایای فنی و کاربردهای کابل 6+6x1 کنسانتریک مشهد

کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد دارای یک هادی مس آنیل شده کلاس 1 ، 2 می باشد که در قسمت مرکز ساختمان داخلی آن قرار گرفته است. این هادی برای محافظت بیشتر با مفتول های مسی یا ترکیب مفتول و نوار پوشانده می شود. از ویژگی های این هادی می توان به مقدار مقاومت بالای آن اشاره کرد. هادی ای که به صورت هم مرکز در این کابل استفاده می شود می تواند به عنوان هادی زمین یا شیلد نیز به کار برده شود. با توجه به این شیوه ساخت هادی، این محصول با نام کابل برق شیلددار نیز شناخته می شود.

کابل 6+6x1 کنسانتریک مشهد برای شناسایی دارای کدهایی شامل NYCY و NYCWY می باشد. جنس عایق و روکشی که توسط متخصصان شرکت سیم و کابل مشهد برای این کابل در نظر گرفته شده، پلیمر پلاستیکی مقاوم و بادوام pvc می باشد. نوع روکش نهایی این کابل نیز آمیزه PVC نوع ST1  و عایق نوع A می باشد. لازم به ذکر است این محصول دارای 5 رشته سیم شماره دار می باشد. بهتر است بدانید یکی از این رشته سیم ها، سیم ارت سبز رنگ می باشد. دیگر آن که ولتاژ نامی آن در محدوده ۱۰۰۰/۶۰۰ ولت است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کنسانتریک 6+6x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 6+6x1 کنسانتریک مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل کانسانتریک
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری