برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کواکسیال آنتن مشهد

  • کابل کواکسیال آنتن مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • دارای استاندارد JIS 3501 
  • مورد استفاده برای نصب آنتن
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کواکسیال آنتن مشهد

کابل آنتن کواکسیال مشهد یک نوع کابل استاندارد برای نصب آنتن به شمار می رود که برای مسیریابی تلویزیون کابلی خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید کابل های کواکسیال دارای انواع متفاوتی هستند که مبنای دسته بندی آنها بر پایه امپدانس، قطر رسانای درونی و نوع کاربرد می باشد. این محصول دارای مراحل ساخت دقیق و استانداردی می باشد که توسط کارشناسان کنترل کیفیت شرکت سیم و کابل مشهد تحت نظارت قرار می گیرد. به همین دلیل می توانید مطمئن باشید محصول نهایی بدون نقص می باشد و بنابر این طول عمر طولانی را دارا خواهد بود. 

کابل کواکسیال آنتن مشهد بر اساس استاندارد JIS 3501 تولید می گردد.  برای متصل شدن انواع کابل های کواکسیال لازم است که از فیش‌های BNC استفاده گردد. با استفاده از نحوه ساخت دقیق این کابل که در ادامه توضیح داده می شود، قادر است در مقابل پارازیت های خارجی به خوبی محافظت گردد. نکته مهم دیگری که لازم است هنگام خرید مطلع شوید پارامتر افت سیگنال می باشد. به این صورت که هرقدر این پارامتر کمتر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است.  اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه موجود است.

کابل کواکسیال آنتن مشهد

مزایا و کاربردهای فنی کابل کواکسیال آنتن مشهد

کابل آنتن کواکسیال مشهد دارای هادی در مرکز ساختمان داخلی خود می باشد که به منظور حفاظت بیشتر توسط یک عایق و روکش پی وی سی محافظت می گردد. در بین عایق و روکش نیز رشته های رسانای نازک در هم بافته شده ای قرار می گیرند. این لایه ها می توانند از نفوذ نویزهای محیط جلوگیری کنند. کابل های RG که نوع دیگری از کابل های کواکسیال می باشند نیز دارای تقاضای بالایی در بازار هستند و مانند این کابل کیفیت فوق العاده ای را به همراه دارند.

کابل کواکسیال آنتن مشهد دارای هادی بسیار مقاومی می باشد، چرا که جنس این هادی مس می باشد. لازم به ذکر است یک لایه نازک آلومینیوم بر روی مس قرار می گیرد. هر دو فلز آلومینیوم و مس از بهترین فلزات رسانا در بازار می باشند که برای ساخت انواع هادی به کار گرفته می شوند. لازم به ذکر است انواع متفاوتی از کابل های کواکسیال در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردند که شما می توانید در همین سایت اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده نمایید. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کواکسیال آنتن مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آنتن کواکسیال مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آنتن
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری