برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد

  • کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • کلاس هادی نوع یک 
  • دارای استاندارد JIS 3501 
  • مورد استفاده در نصب آنتن
  • دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد

کابل آنتن داخلی مشهد یکی از انواع متفاوت کابل های کواکسیال تولید شده در شرکت مشهد می باشد که دارای ساختمان داخلی بسیار دقیقی می باشد. متخصصانی که در شرکت سیم و کابل مشهد مشغول به فعالیت می باشند، دارای دانش بروز هستند و برای ساخت محصولات از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته بهره می گیرند. همچنین استانداردهای لازم جهت تولید به کار گرفته شده اند.

کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد برای اتصال آنتن انواع تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی هرگونه سیگنال های رادیویی نیز می توانند توسط این کابل فرستاده شوند. لازم به ذکر است انواع مختلفی از کابل های کواکسیال توسط شرکت مشهد ساخته شده اند و در همین سایت نیز می توانید اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده نمایید. در ادامه همین صفحه نیز اطلاعات مربوط به این کابل موجود است.

کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد

مزایا و کاربردهای فنی کابل آنتن داخلی مشهد

کابل آنتن داخلی کواکسیال مشهد جهت اتصال با دیگر کابل ها باید از فیش‌های BNC برخوردار باشد. بهتر است بدانید در داخل ساختمان این محصول یک هادی به صورت مرکزی قرار می گیرد و بر روی آن لازم است عایقی نیز نصب گردد که بتواند از محصول محافظت نمایند. جنس این هادی فلز مس می باشد و بر روی هادی رشته های نازک به هم تابیده شده ای قرار می گیرد که تماما خاصیت رسانا دارند. معمولا نوع فلز مس به کار رفته در این کابل مفتولی کلاس یک می باشد. لازم به ذکر است بر روی این هادی و رشته ها یک روکش نیز کشیده می شود. استفاده از لایه های رسانا در این نوع کابل از بین بردن تمامی نویزهای و پارازیت های خارجی است که وارد محیط می شوند. 

کابل آنتن داخلی مشهد دارای استاندارد JIS 3501 می باشد. استفاده از این استاندارد به منظور تولید کابل دقیقی می باشد که قادر خواهد بود سالیان سال بدون کوچکترین خرابی به کار خود ادامه دهد. غلافی که در این نوع سیم و کابل استفاده می شود از جنس پی وی سی خواهد بود. این متریال غیر سمی در کنار مزایای بی شمار، قیمت مناسبی را نیز دارا می باشد. بهتر  است بدانید عایق که از بخش های اصلی این کابل می باشد با استفاده از متریال پلی اتیلن ساخته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آنتن داخلی کواکسیال مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آنتن
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری