برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شبکه  CAT6FTP مشهد

  • کابل شبکه  CAT6FTP مشهد
  • هادی از نوع FTP 
  • دارای فویل و شیلد
  • دارای سرعت 250 مگاهرتز 
  • نوع CAT
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شبکه  CAT6FTP مشهد

کابل شبکه CAT6FTP مشهد در خانواده بزرگ کابل های CAT قرار می گیرد. بهتر است بدانید این کابل ها دارای انواع متفاوتی هستند و کابل های گروه  CAT5, CAT4, CAT3, CAT2و  CAT6می توانند در انواع شبکه مورد استفاده قرار بگیرند. نحوه ساخت این نوع سیم و کابل به گونه ای است که می توانند در ترافیک تلفن و شبکه های کامپیوتری نیز مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است صنایع سیم و کابل مشهد که یک شرکت کاملا ایرانی است مسئولیت تولید این محصول را بر عهده خواهد داشت.

کابل  cat6ftp شبکه مشهد دارای یک پوشش محافظ اضافی می باشد، چرا که در گروه CAT6 قرار می گیرد. این نوع کابل کت کاربرد مهمی در جهت کم کردن تداخل و بهم ریختگی سیگنال ها را دارا می باشد. پیکربندی این نوع کابل FTP است. با توجه به خصوصیات بسیار مهم و منحصر به فردی که دارد می تواند با سرعت بالایی عملکرد خود را ارائه دهد و در نتیجه پهنای باند مناسبی را به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این کابل هستید ادامه مطلب را بخوانید.

کابل شبکه  CAT6FTP مشهد

مزایا و کاربردهای کابل شبکه CAT6 FTP مشهد

کابل CAT6 FTP شبکه مشهد به گونه ای ساخته شده است که بر روی بدنه آن فویلی قرار گرفته می شود. جنسی که برای ساخت این فویل از طرف متخصصین شرکت سیم و کابل مشهد در نظر گرفته شده است، آلومینیوم می باشد. دقت داشته باشید انتخاب تمامی متریال ها و ابعاد بر اساس استانداردهای موجود برای ساخت کابل CAT6 صورت گرفته اند. توجه داشته باشید متراژی که برای این نوع سیم و کابل در نظر گرفته شده است به میزان یک متر می باشد.

کابل شبکه  CAT6FTP مشهد دارای چند رشته سیم است که به شکل  دو به دو به یکدیگر تابیده شده اند. این نوع چیدمان موجب می گردد که اثر نویزهای الکترومغناطیسی به حداقل میزان خود برسند. توجه داشته باشید انواع دیگری از کابل های کت توسط شرکت مشهد تولید شده اند که در همین سایت اطلاعات مربوط به آن ها نیز موجود می باشد. هادی که در این محصول استفاده شده FTP می باشد. لازم به ذکر است این کابل از نظر شکل ظاهری نیز از دیگر انواع کابل های شبکه متفاوت است. بهتر است عرض شود کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت مشهد از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شبکه CAT6FTP مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شبکه  CAT6FTP مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شبکه
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری